Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~uzikan | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Wilk adresZielona Góra / Wrocław zarejestrowany17.01.2007 @17:15:31 ostatnio na stronie15.02.2016 @22:02:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.uzi.ipns.pl Jabberuzikan@jid.pl Gadu-Gadu7318193
digarty37 komentarze511 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vavagirl    15.02.2009 @00:58:20
wybacz zapłon xD wrocław, 15 xD
_______
peace and love mission
~vavagirl    15.02.2009 @00:24:53
niestety...;P
a portret, cóż. ucze sie xd
_______
peace and love mission
~DoubleD    13.02.2009 @14:50:15
ja niewiem gdzie wy widzicie ten cień, ale ok dzięki
_______
endżoj.
~Cam3L    13.02.2009 @00:44:56
konto stare, ale odswiezoneczas na nowe zdjecia
~sylwianna    16.01.2009 @21:34:36
oh dziekuje pieknie
_______
.
~KatsuOujisama    16.01.2009 @20:27:08
tak? :3 to miło słyszeć, że się nie jest samemu.
_______
【勝つ王子様】 ~☆
~MagdaSlomka    08.01.2009 @19:40:08
to też prawda. ale cóż, człowiek uczy się na błędach
_______
Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy [...]. To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe ramiona ze wstydu.
~MagdaSlomka    08.01.2009 @19:33:38
każdy widział motyla i mrówkę, a wielu nadal ten temat drąży.
dzięki za ocenę
_______
Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy [...]. To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe ramiona ze wstydu.
~Shadow600    03.01.2009 @00:36:09
Dzięka i pozdro.
_______
"...każdy ma swojego anioła i będzie go miał..."
~gdzieQmojaQkura    01.01.2009 @21:41:04
dziekuje bardzo.. Twoja jest ciekawa gdyz jest bardzo zroznicowana
_______
~arson83    31.12.2008 @00:07:44
Dzięki
~Teufelin    21.12.2008 @17:54:17
Dzieki
_______
Windą na szafot
~bziko    20.12.2008 @23:37:51
dziekuje
_______
kajt
~roxherself    20.12.2008 @21:04:17
Też tak myślę, ale w środku koncertu i tak by mnie nie usłyszał. ; D
~heniek    18.12.2008 @14:37:20
Uproszczone może być... byle nie proste :D
No ale nie chcesz mi chyba powiedzieć, że Agnes jest bez wyrazu D:
:P
_______
-Szedlem sobie po bulki do sklepu, kiedy nagle spadl na mnie kon
-Oh! I co?
-Nic... Akurat mialem na sobie zbroje plytowa
~czarekart    16.12.2008 @20:07:23
dzięki za odwiedziny i kom... pozdrawiam...
~Proxym    14.12.2008 @20:57:45
To nie był żarcik. I nie miało być zbyt chamskie
_______
Łelkam
~disign    14.12.2008 @00:27:53
dzięki
_______
Zapraszam do odwiedzania mojej galerii i oceniania
~vasilia    09.12.2008 @19:21:31
Można to połączyć i nieźle na tym zarobić.....;>
~vasilia    09.12.2008 @19:16:12
To dobrze, że nie dasz, bo już byś był bez głowy.......:D
~vasilia    09.12.2008 @19:13:40
A co z nimi nie tak.....:>?
~vasilia    09.12.2008 @18:20:26
Modelek nie umiesz znaleźć...:D? Co druga laska, by fajną sesję chciała....
~superkomornik    30.11.2008 @11:23:05
HDR to po prostu zwiększenie rozpiętości tonalnej, a nie przerysowane efekty.
Zdjęcie było robione pod mocne słońce, co normalnie dało by dobrze naświetlony dół z białym niebem.
~spicab    28.11.2008 @13:53:01
dzięki
czarnym długopisem i różowym pisakiem
~agata056    27.11.2008 @20:55:49
dzięki wielkie
właśnie takie miało być.
_______
patrz, ale nie dotykaj.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt